ICANN ICANN Email List Archives

[pir-dnssec-proposal]

<<< Chronological Index >>>    <<< Thread Index

Fwd: Fw: disability and media

  • To: hi@xxxxxxxxxx, inne@xxxxxxxxx, whoiscom@xxxxxxxxx, reconsider@xxxxxxxxx, verification-tool-comments@xxxxxxxxx, pir-dnssec-proposal@xxxxxxxxx, transfer-comments-d@xxxxxxxxx, idn-survey@xxxxxxxxx, rfpgtld@xxxxxxxxx, karen.lentz@xxxxxxxxx
  • Subject: Fwd: Fw: disability and media
  • From: אסף בנימיני <hgf32urkw@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Apr 2016 19:52:42 +0300

הודעה שהועברה
מאת: אסף בנימיני <hgf32urkw@xxxxxxxxx>
תאריך: 15 באפריל 2016 בשעה 20:58
נושא: Fwd: Fw: disability and media
אל: ‫3dclaire.chombeau@xxxxxxxxxxxxx‬

הודעה שהועברה
מאת: אסף בנימיני <hgf32urkw@xxxxxxxxx>
תאריך: 2 בנובמבר 2015 בשעה 16:59
נושא: Fwd: Fw: disability and media
אל: ‫l2mundial.net@xxxxxxxxxxxx‬, ‫fifthgyrus@xxxxxxxxxxxx‬, ‫
academicservices@xxxxxxxx‬, ‫thomas@xxxxxxxx‬

הודעה שהועברה
מאת: אסף בנימיני <029547403@xxxxxxxxxxx>
תאריך: 15 ביוני 2015 בשעה 17:35
נושא: Fw: disability and media
אל: ‫hgf32urkw@xxxxxxxxx‬

שולח: *אסף בנימיני<029547403@xxxxxxxxxxx <029547403@xxxxxxxxxxx>>*
נושא: *disability and media*

Recently I got this problematic message from jeusalem post reporter. What
do you think about their attitude due to disabled population?

assaf benyamini.
שולח: *greer fay cashman*
נושא: *Re: Re: Re: Fw: בעיה פרסומית.*
With due respect, I don't owe you a thing.  I tried to be helpful, and you,
when given a finger, tried to grab the whole hand. Listen to the radio and
you will work it out for yourself.

Why don't you give more details(I mean:their exact email, journalists who
are intrested in these issues etc.)?

assaf benyamini.
שולח: *greer fay cashman*
נושא: *Re: Re: Fw: בעיה פרסומית.*
Reshet Bet has a health program, as well as a late night program in which
people can air their problems.  It  also has similar programs at different
times during the week.  There are numerous choices.

Which radio programs/stations? Can you give more details?

assaf benyamini.
שולח: *greer fay cashman*
נושא: *Re: Fw: בעיה פרסומית.*
It's not your only option.  There are numerous radio programs on which you
can tell your story.

שולח: *אסף בנימיני<029547403@xxxxxxxxxxx <029547403@xxxxxxxxxxx>>*
נושא: *בעיה פרסומית.*

לאחרונה קבלתי את המכתב המצ"ב ממר ליאוניד פלפס מאתר destination, שהציג עצמו
בפניי כאיש עסקים(אינני יודע אם אכן כך הדבר).

 אציין כי הנ"ל ביקש ממני לכתוב מאמר של 15-20 עמודים על הבעיה הרפואית, שאני
נאבק מזה מספר שנים על השגת הכרה של מדינת ישראל במחלה כרונית זו-חוסר הכרה
בעטיו נמנעים טיפול/כתובות טיפוליות מתאימות. אלא שמאחר ואינני איש מקצוע או
אורטופד, אלא רק אדם שסובל מן המחלה אני לא יכול לכתוב מאמר כזה-ומבחינתו של
מר ליאוניד פלפס זוהי האופציה היחידה בעזרתה ניתן לפרסם את הנושא-וגם כאשר
נסיתי להסביר לו כי אינני מסוגל לכתוב את המאמר בשל היעדר ידע מקצועי מתאים
לצערי הרב לא זכיתי לאוזן קשבת-וכאמור הנ"ל אינו מוכן לשקול שום פלטפורמה
פרסומית שתהיה נגישה ואפשרית קצת יותר.

 ולסיכום, ולאור המבוי הסתום אליו הגעתי פעם נוספת, ברצוני לשאול אתכם:מה
לדעתכם ניתן לעשות בעניין?

בברכה,

אסף בנימיני,

רחוב קוסטה ריקה 115,

כניסה א'-דירה 4,

קרית מנחם,

ירושלים, מיקוד:9662592.

מספרי טלפון:בבית-02-6427757.

                נייד-052-4575172.

נ.ב.1)מספר הזהות שלי:029547403.

2)מספרי הטלפון של מר ליאוניד פלפס:072-2525069. או: 054-6427050.

3)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@xxxxxxxxxxx

או: a815962@xxxxxxxxx

או: hgf32urkw@xxxxxxxxx

4)אציין כי לאחרונה אני מורחק שוב ושוב מן הרשת החברתית פייסבוק-וזאת ללא שום
סיבה שבאמת יכולה להצדיק צעד כה דרסטי וקיצוני. אני לא עשיתי שום עבירה
פלילית, ובדף הפייסבוק אותו אני מנהל אין כל השמצות, הכפשות, איומים, גידופים
או דברי בלע מסוג כלשהוא. אני משתדל לטעון את טיעוניי באופן רציני וענייני
בלבד-לגופו של עניין ו*לא* לגופו של אדם כזה או אחר.

5)*המסגרת הטיפולית בה אני נמצא*:

עמותת "רעות"-הוסטל "אביבית",

רחוב האביבית 6,

קרית מנחם,

ירושלים, מיקוד:96508.

מספרי הטלפון במשרדי ההוסטל:02-6432551. או:02-6428351.

עובדות סוציאליות מצוות ההוסטל, עימן אני נמצא בקשר:גברת דורית
ארגו-052-5596500.

                                                             או:גברת נעמי
הרפז-054-4661758.

טל(מדריכה בהוסטל)-050-5656457.

כתובת האי.מייל של ההוסטל: avivit6@xxxxxxxxxxxx

מנהל ההוסטל:מר יבגני פאיקין.
שולח: *DESTINATION*
נושא: *RE: Fw: Fw: קרנות סיוע*

אסף תסכם הכל בקובץ WORD *בלבד*  כפי שביקשתי ממך שלח אלי

*תהיה כמה שפחות סובייקטיבי ותנסה להציג כאן את דעת הקהל*